18 Mayıs 2015 Pazartesi

anneler günü indirimi gratis alışverişi

herkese merhaba,

gecikmiş bir alışveriş yazısı ile buradayım. tuttum kendimi, çok fazla bişey almadım yine. önce elimdekileri kullanma stratejisi izliyorum son aylarda. 

uzun zamandır istediğim the balm' ın instain serisi allıklarından pinstripe' ı aldım sonunda. böyle mürdüm tonlarında allığım yoktu. aldığımdan beri elimden düşürmüyorum kendisini.


wet'n wild tekli farlardan nutty' i de üç buçuk liraya görünce alayım gitsin dedim. sweet as candy paletindeki  renkle nerdeyse aynı olsa da, çantada taşımak daha kolay olur diye düşündüm.

diğer parçalar göründüğü gibi ihtiyaç ^^

okuduğunuz için teşekkürler
hoşçakalın 



12 yorum:

  1. Güle güle kullan canım fırçan harika :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan bu allıkdan bende alıcam en kısa zamanda umarım beğenmişsindir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allığı daha önce denemiş ve bayılmıştım indirimi bekledim almak için :)

      Sil
  3. o fırçayı düzenli kullanmak lazım, istikrar lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok istikrarlı olacağımı sanmıyorum ama deneyeceğim bakalım :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım ama fırçayı düzenli kullanmak şart

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün ilk kez kullandım hiç fena değilmiş, body shoptan almadığıma sevindim:)

      Sil
  5. Güle güle kullnaın, The Balm ın allığını çok sık kullanıyorum çok memnunum. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel değil mi :) yalnız çok dikkatlı kullanmak gerekiyor, biraz fazla kaçsa yanağıma yumruk yemişim de morarmış gibi duruyor bende :D

      Sil