3 Nisan 2015 Cuma

wet n wild megalast rujlar

merhaba,

bugünkü konuklarımız benim için son zamanların favorisi olan wet n wild megalast serisi rujlar. bende şimdilik beş rengi var. şimdilik diyorum çünkü aklımda kalan iki rengi daha var, onları da almadan rahat etmeyeceğim biliyorum:)

soldan sağa: bare it all, just peachy, think pink, smokin' hot pink, sugar plum fairy 

bu serideki rujların ortak özellikleri mat, uzun süre kalıcı ve örtücülüklerinin çok iyi olması. kötü yanları ise maalesef az değil. gülü seven dikenine katlanır:) mat olduklarından yapıları oldukça sert ve sürümleri zor. 


just peachy ve think pink renklerini hiç sevemedim. hem kendime yakıştırmadım hem de diğerlerine göre bu iki renk daha zor sürülüyor sanki. dudaklarımı ne kadar nemlendirsem de dolacak çizgi, gösterecek kusur buluyorlar mutlaka:) 

almakta geç kaldığım bare it all ise nude ruj favorilerim arasındaki yerini aldı hemen. kahvelik içeren ve her ten rengine gidebilecek bir nude. emily nin 211 numaralı dudak kalemiyle kullanıyorum.

smokin' hot pink almasam da olurmuş dediğim. kırmızıya tahminimden daha fazla dönük çıktı, ben koyu barbie pembesi gibi bi renk olmasını beklemiştim. 

sugar plum fairy çok çok güzel, mora çalan koyu bir mürdüm. ama sürmek biraz cesaret istemiyor desem yalan olur. bu da, emily nin 215 numaralı dudak kalemiyle birebir uyuyor. mac rebel rengine dupe gösteriliyor, söylemeden geçmeyeyim.

tek katta verdikleri renklerin yoğunluğuna bakın:

soldan sağa: bare it all, just peachy, think pink, smokin' hot pink, sugar plum fairy 

yazının başında bahsi geçen almayı düşündüklerim ise, stoplight red ve rosebud renkleri. 

wet n wild megalast serisini gratislerde bulabilirsiniz. satış fiyatı yanılmıyorsam 8-9 lira civarı. ama indirimlerde 5-6 liraya kadar düşüyor.  

okuduğunuz için teşekkürler..
mutlu hafta sonları 


14 yorum:

  1. Bende çok severek kullanıyorum bu rujları, çok çok memnunum ambalajları dışında tabii ki ! Tüm seriyi almak gibi düşüncelerim var benim, hem uygun hemde oldukça başarılı ürünler..Güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..
      haklısın ambalajları vasat gerçekten.
      seriyi tamamlamak mııı, hımmm..çok iyi fikir :)

      Sil
  2. Çok severek kullanıyorum gerçekten pigmentasyonu harika ama kapakları o kadar dandik ki, kapatırken her yana bulaşıyor bu da görüntü açısından kötü duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, pigmentasyonlarının bu kadar iyi oluşu bu rujları başarılı kılıyor

      Sil
  3. Ya bayılıyorum renklerine herşeyine bir kısmet olamadı istediğim rengi almak ya bulunca artık kaçar tane alırım bilemm bayıldım! ^-^ Elinize sağlıık :*

    YanıtlaSil
  4. Stoplight Red'in yanına Cherry Bomb'ı da tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cherry bomb da harika ama o kadar koyuları yakıştırmıyorum kendime:/

      Sil
  5. just peachy tam aradığım renkmiş ama bulamadım indirimde talan olmuştu wetn wild standı ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. just peachyi hiç tavsiye etmem, dudakta çok kötü duruyor..

      Sil
  6. Rosebud tavsiye ederim benim bu seriden aldığım ilk rujdu sonra gittim 4 tane daha aldım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rosebudı herkes çok beğenmiş, ben de alacağım kesinlikle:)

      Sil
  7. Bare it all favorim ama yapıları sürümleri gerçekten sıkıntılı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bare it all u ben de çok fazla kullanıyorum. rengi ve kalıcılığı için diğer sıkıntılarını görmezden gelicez artık napalım:)

      Sil