21 Aralık 2014 Pazar

garnier color naturals 6,34 altın kumral

herkese merhaba,

saçlarımı son 3-4 seferdir garnier color naturals 6,34 altın kumral ile boyuyorum. normalde beğenmeyip ya marka ya renk değişikliği yapan biriydim ama bu boyanın öncelikle, kokusunun denediğim diğer boyalar kadar rahatsız edici olmaması ve saç derimde yanmaya neden olmaması tekrar tekrar almamı sağladı.



evde saç boyamak kolay bir iş değil, özellikle hayalimizdeki rengi tutturmak çok zor. boyama sonucu ortaya çıkan renk, zemin saç rengine bağlı olarak boya kutusu üzerindeki renkle alakasız olabiliyor. genellikle de daha koyu oluyor. mesela çikolata kahve tonlarında boyayıp siyaha yakın bir renkle karşılaşmak çoğumuzun başına gelen bir durum olsa gerek. o yüzden istediğiniz rengin 2 ton açığını almak mantıklı bir hareket olabilir. 

boya numaralarının ne anlama geldiğini bilmek bence çok önemli. kutu üzerindeki görsele ya da boya ismine göre değil, numaraya göre karar vermek gerekiyor. 6,34' deki 6 açık kumralı, 3 altını, 4 ise bakırı ifade ediyor. diğer rakamların ne anlama geldiğini kadınlar kulubu'nde verite adlı kullanıcının paylaştığı aşağıdaki tabloda görebilirsiniz.
bu boyanın eksi yanı, uygulama tüpünün olmaması. boya ve oksidasyon kremini bir kapta karıştırıp boya fırçasıyla uygulama yapıyorum. eliniz alıştıktan sonra çok da zorlanmıyorsunuz ama yine de arkaları çok iyi boyayamıyorum sanırım=) fiyatı tüplü boyalara göre çok daha uygun tabi, 8-9 lira civarı.

bugünlük benden bu kadar, umarım faydalı bir yazı olmuştur.

  hoşçakalın 

4 yorum:

  1. Merhaba
    Sevdicaan blog keşif etkinliğinden geliyorum .Blogunuzu takibe aldım.Benim blogumda da blog keşif etkinliğim var herkesi beklerim.
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/12/blog-kesif-etkinligi-bloglar-listesi.html
    Bloglarınızda yayınlayıp bizlere destek olursanız seviniriz :)
    İyi günler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunuzu keşfettim bana da beklerim http://suhedanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil