6 Ağustos 2014 Çarşamba

mini alışveriş

merhaba,

geçtiğimiz bayram indiriminde kendimi tuttum, the balm frat boy allıktan başka bir şey almadım. o yüzden blogta indirim alışverişi yazısı olmadı bu sefer.



gelelim bu ufak alışverişimin detaylarına: 
  • china glaze ojeleri ilk defa deneyeceğim. önceki bir gratis ziyaretimde gözüme çarpmış olan sea spray renginin (açık mavi olan) içinde bulunduğu iki al bir öde kutusuna  tekrar rastlayınca karşı koyamadım. diğer rengi merak edenler olursa diye söyleyeyim, tempest. ikili fiyatı 18 lira, tek olarak da aynı fiyata satılıyor gratislerde.



  • watsonstan rimmel london scandaleyes nude renkli kalemi aldım. gerçekten methedildiği kadar var. yumuşacık ve göze doğal bir aydınlık katıyor. fiyatı 15 lira.
  • eklips fırçalardan far fırçasının başarılı olduğunu duymuştum, fiyatı 5 lira.
  • ve son olarak da çok tatlı bir mint yeşili olan golden rose 50 numaralı ojeyi aldım. fiyatı 3,25.
  hoşçakalın 

2 yorum:

  1. Ojelerin rengine ba-yıl-dım!!! Sea salt un rengi Toni&Guy sea salt spreyle aynı gibiydi:)
    Nude göz kalemini hiç bulamıyorum!
    Eklips'in fırçalarını çoook beğendim
    Güle güle kullan hepsini tatlım=)

    YanıtlaSil