21 Ağustos 2014 Perşembe

mac viva glam nicki ve bir dupe alarmı?

merhaba,
bugün mac in eski bir koleksiyon ürünü olan viva glam nicki rujundan bahsedeceğim.


kendileri satin serisinden bir ruj olduğundan pek ısınamadığım ama yine de renginden dolayı elimin sık sık gittiği bir şeker. şeker diyorum çünkü gerçekten şeker pembesi ya da "barbie pink" diyerek anlatabilirim sanırım size onu. dudakta biraz neonumsu durduğundan ağır göz makyajlarını perişan etme kapasitesi mevcut. bu sebepten "eyeliner - bold lips" eşlemesi şeklinde kullanılması tavsiye olunur.


yapısına gelecek olursak, sürmeden önce sizi biraz uğraştırabilir, dudak peelingi yapmanız ve/veya nemlendirici sürmeniz gerekebilir. çünkü bunları yapmadığınızda dudak kusurlarını ön plana çıkarabiliyor. 

evet gelelim dupe meselesine. bu ruja wet'n wild' ın pinkerbell' i dupe gösteriliyor. elimde o ruj olmadığından yorum yapamayacağım ama google görsellerde göründüğü kadarıyla birebir aynılar. viva glam nicki için benim de naçizane bir benzetmem olacak. tam olarak dupe demiyorum kesinlikle ama, dudakta duruşu, yapısı, havası bence çok benziyor. hangi rujdan bahsediyorum, rimmel london kate moss serisi 16 numaralı rujdan. aşağıda bolca görselini bulacaksınız.






  hoşçakalın 

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. taşınma telaşı yüzünden uzun süredir yazamadım. bundan sonra daha sık görüşeceğiz inşallah..

      Sil