14 Nisan 2014 Pazartesi

maybelline dream touch allık

merhabalar,

bügün sizlere sık kullandığım makyaj malzemelerinden birinden bahsetmek istiyorum. kendisi krem formunda bir allık olan maybelline dream touch blush. 


krem yapıda olmasının artılarını saymak gerekirse: cildime herhangi bir ürün sürmediğim günlerde ( fondöten, bb krem, vs.) yüzüme renk vermesi için kolaylıkla uygulayabiliyorum. demek istediğim çıplak yüzde de çok güzel tutunabiliyor. toz allıklar maalesef bu konuda başarısız, puf diye uçup gidiyorlar. hatta bazen bu allığı diğer bir toz allığımın altına baz misali kullanıyorum. ayrıca uygulamak için parmağımdan başka bir araca ihtiyaç duymuyorum. çantamda fırça taşımaktan nefret ettiğim için bu özelliği de beni kendine bağlıyor.


maybelline dream touch allığın bende iki rengi mevcut. yukarıda görüldüğü gibi 02 renginin dibini görmek üzereyim. sonradan aldığım 05 rengini daha çok sevdim ama daha az sim içerse daha iyi olurmuş.



♥ hoşçakalın ♥

1 yorum:

  1. Bayildim ! Ozellikle 02 numarasina ben bu rengi hic standta gormedim gorseydim muhakkak alirdim bu serinin hep pembe tonlarindan olustugunu saniyordum bir dahaki sefere daha dikkatli bakicam :)

    YanıtlaSil