24 Nisan 2014 Perşembe

loreal super liner ultra precision eyeliner

merhabalar,

bugün size favori eyelinerım olan loreal super linerdan bahsetmek istiyorum.


eyeliner çekme konusunda çok yetenekli olduğum söylenemez. ama superliner, hata yapma olasılığını çok aza indirdiği için kolaylıkla düzgün bir çizgi şeklinde çekebiliyorum. gerçekten de sürümü çok kolay, ucu yumuşak ve ürünün yapısının kıvamı çok güzel olduğu için sürerken kayıyor. 


denediğim çoğu eyelinerda, zamanla ucuna bulaşan makyaj malzemeleri (pudra, far vs.) sonucu bi kuruma, pütürlenme oluyordu, süperlinerda öyle bişey olmuyo sürüm kalitesi zamanla değişmiyor. 

sürüldükten sonra hemen kuruyup sabitleniyor, dağılma, çizgilere dolma gibi durumlar kesinlikle yok. kalıcılığı konusunda da herhangi bir problem yaşamadım. 


kullanımı çok pratik olduğu için kolaylıkla ince ya da kalın çizgi şeklinde uygulanabileceğini düşünüyorum. ben genelde ince çizgi çekiyorum. 

sonuç olarak çok başarılı bir ürün, tavsiye ediyorum. bu bitince carbon gloss olanından alacağım, o da bununla aynı sadece daha siyahmış sanırım.

♥ hoşçakalın ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder