18 Mart 2014 Salı

maybelline 162 vs. rimmel 150

Merhaba,

Bugün sizlere birbirine çok benzeyen hatta renk olarak aynı diyebileceğim iki rujdan bahsedeceğim. Evet renk ve ambalaj tasarımı olarak neredeyse aynılar, ama tabi ki ufak tefek farklılıkları var.


Renkleri çok güzel, dudaktan bi kaç ton daha koyu diye tarif edebileceğim doğal bir pembe tonu. Herkese yakışabilecek bir renk. Burada sağdaki Rimmel, soldaki Maybelline.


Rimmel London Moisture Renew 150 Piccadilly Pink, serinin adından da anlaşılacağı üzere nemlendirme özelliği ön planda olan bir ruj. Ama bana bu özellik sanki biraz abartılmış gibi geldi çünkü sürüldüğünde yağlı bir his bırakıyor. Maybelline Color Sensational 162 Feel Pink de aynı şekilde sürümü kolay, yumuşak bir ruj ama rahatsız edecek derecede değil.

 

Gördüğünz gibi ambalaj tasarımı olarak da aynılar yalnızca birinin kapağı mor diğerinin bordo renkte.

Her iki rujun da kendine has değişik kokuları var. Ben yine Rimmel in musk tarzı kokusundan pek hoşnut olmadım. Fiyat olarak sanırım Maybelline 2-3 lira daha pahalı. Sonuç olarak bu renklerde ruj arayanlara Maybelline i almalarını öneririm.



♥ hoşçakalın ♥

1 yorum:

  1. Yine karşıma bir maybelline ruju çıktı. Bu aralar çok methini duydum sanırım birkaç renk almam lazım :) Blogunu çok beğendim, çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil